Jong Beum

....nu är han på väg till bussen med farbror min.... Klockan 11.15 åker den mot Bollnäs... Klockan 14.35 ska jag å mor plocka upp honom där. ^^
Känns nästan overkligt att han snart är här brevid mig igen.. haha... Men väldigt skönt också.. Å avslappnande på någe vis.. En forlossning behöver man vara två på, även fast mamman är den som gör det mesta jobbet.. Pappan behövs han med som trygghet. Iaf så tycker jag det.
Nu är det bara hoppas på att jag inte föder de närmsta fyra-fem timmarna.. hehe.... Vore ju en rejäl otur! Haha...


Kommentarer
Malin Holst - resan genom livet

Ja, visst är hon :D Tack, hoppas du och din man får en bra dag tillsammans också.

2011-09-04 @ 11:02:25
URL: http://holstan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0