Lång flygresa

Min älskade make åkte hem igår med flyget kl 14.30 och ännu har han inte anlänt till Korea. Stackars honom... måste vara väldigt uttröttande att resan är så lång. :(
Han hade mellanlandning i Bankok, å där skulle han vänta typ jäätttee länge..
Men jag tror han kommer fram till Incheon (flygplatsen i Korea) nu inatt. Han lovade att ringa när han kommit fram så att jag slipper oroa mig att det hänt något.
Jag hoppas att han hinner vila upp sig lite under Söndagen så att han orkar jobba igen på Måndag.
Usch, va jag saknar honom... känns som att han varit borta hur länge som helst redan. T^T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0