Nytt hem

Tjolahopp... Tänk vilken tur jag har att jag hittade ett ofentligt nätverk med skaplig signalstyrka här från min nya lägenhet... ^^
Det är lite långsamt, men gratis så jag ska då inte klaga! Hihi...
Jag trivs jätte bra här redan, jag tror jag kan få det riktigt mysigt bara allt blir klart. :D
Men att flytta å vara gravid i v.38+ är inget jag rekomenderar.. Snacka om att det varit jobbigt trots att jag inte lyft nästan något.. Igår hade jag sammandragningar heeela tiden å hade ibland så ont så att jag inte kunde stå upprätt.. Å idag har jag så fruktansvärt ont i höfterna, benen, ryggen å fogarna att jag knappt orkar gå. Det lilla som att besöka toaletten är till och med jobbigt.
Imorgon ska jag försöka vila heela dagen.. Det ända jag ska göra är att åka till erikshjälpen kl 11.00 å titta om jag hittar något jag behöver.
Sen någon gång efter 13.00 kommer Emma, Johan, Mirjam å Bea hit på fika.
Å efter 14.00 kommer farmor å farfar en snabbis med en bordslampa har jag för mig. ^^
Imorgon ska jag lägga ut lite bilder på hur det ser ut här hemma. Så håll utkik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0