Trevligt

Blev bara sen middag... Men det var minst lika trevligt. ^___^
Tonfiskpastan gick hem hos dem båda som tur var å de åt jätte mycket. Blev lite kvar också som dom fick ta med sig hem. :)
Efter maten åt vi banan till efterrätt å pratade en massa strunt om allt å inget.
Det är så himlans skönt att ha sitt eget hem. Å så trevligt när man kan få besök av vänner och familj. Å skönt att man kan låsa om sig när man vill vara ifred... Å framför allt skönt att man kan göra hur man vill å pyssla om sitt hem på sitt eget sätt utan att någon annan stökar runt å ändrar saker. :)
Nä, nu ska jag göra mig i ordning å sen sova så att morgon-dagen kommer lite fortare. ^^
Nu är det inte länge kvar tills jag kan hålla om å pussa på min älskade igen! Hihi.. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0