Dålig bloggare igen

Nu har jag varit en dålig bloggare igen... Det är så himla svårt att få tid att blogg nu för tiden. 

Det har inte hänt så mycket senaste dagarna faktisk.. Skruttan har tagit min mesta tid, och den tiden jag haft för mig själv har jag städat eller ätit på.
Sen hon var sjuk har hon varit så himla gnällig å vill bli buren på hela tiden. Men hon har iaf bra stunder också. VI brukar göra krypövningar varje dag, det tycker hon e roligt, och så brukar vi busa å göra grimaser åt varandra. ^^ Men att leka ensam är inte kul mer än 15 minuter, sen börjar hon skrika och gnälla å gråta och slutar inte förns jag tar upp henne.
Hon har svårt att somna på nätterna också, så det tar ungefär en timma att få henne att somna. :/ Ibland somnar hon bara om hon får sova på min mage, vilket är mysigt såklart, men också jobbigt vissa gånger för det händer att hon vaknar när jag lägger ner henne. Då är det bara att börja om från början. En timme till... 
Fortfarande så vaknar hon flera gånger per natt och vill äta eller ha nappen eller snuttegrodan. Det spelar ingen roll vad jag gör för att få henne trött, hon vaknar ändå.
Jag vet inte hur jag ska göra för att få henne att sova en HEL natt.. Har provat att låta henne gråta sig trött. Jag har stoppat i henne massor av mat. Jag har lekt med henne tills hon inte orkar mer. Jag har sjungit henne tills söms och badat henne innan läggdags, gett henne helkroppsmassage, låtit henne sova brevid mig i vår säng, tvingat henne att inte sova middag efter kl 15, m.m, men inget hjälper. Hon vaknar ändå.
Just nu tar hon iaf en liten "powernap". Hon brukar sova ungefär 30 var tredje timme. Ibland varannan. ^,^

Det var väldans va mycket klagande det blev i detta inlägg... hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0