Dåligt med tid

Jag tror Isabel genomgår någon form av fas just nu, eller så har hon haft någon infektion i magen, eller så är det tänder påväg.. Hon är väldigt gnällig, skrikig å missnöjd mest hela tiden. Så jag har inte haft tid att blogga nå värst den senaste veckan. 
Det har inte hänt så mycket. Isafisa har haft diaree från måndag till fredag. hehe.. Torsdag och fredag kräktes hon efter maten. Fredag, lördag, söndag har hon haft matvägran. Idag har hon inte ätit någon mat heller, men hon har iaf fått i sig bröstmjölk två gånger. Igår så åt hon bara min mjölk två gånger och en prtion barnmat en gång. Jag hoppas att hon kommer börja äta som vanligt igen snart. Vill ju inte att hon ska tappa sitt goa baby-hull. :/
På fredag ska hon få vaccin, är hon inte bättre med maten då så ska jag höra med läkarn vad hon/han tycker.
Nä, nu läre jag sluta skriva och ta hand om min skrikiga lilla plutt som står å drar i min tröja. ^^ Hon e så söt å duktig. 
Allt detta kan hon nu vid sju månaders ålder:
• Sitter utan stöd
• Sträcker sig efter saker med en stor rörelse
• Imiterar talljud (babblar)
• Kombinerar stavelser till ordlika ljud
• Börjar krypa eller kastar sig framåt
• Står upp med stöd
• Vinkar hejdå
• Slår saker tillsammans
Hon vinkar inte hejdå ännu, men det andra kan hon. :D

Om du vill se tabellen över milstolpar i ditt barns utveckling så klicka här: Klick!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0