Hos svaron

Hej hej..

Maken min har semester denna vecka, sa vi har akt hem till hans foraldrar. Vi kom hit i lordags och ska aka hem imorgon tror jag, eller torsdag. :)
Jag har inte kopt nagot grav-test annu. Men ska ta a gora det nar jag far chansen. Det ar inte sa latt nar man ar har. Jag vill helst inte att mina svarforaldrar ska fa veta nagot om det. Blir nog bara en massa drama och sant drygt.
A OM jag skulle pa nagot konstigt vis vara gravid IGEN, sa vet jag inte hur jag vill gora.. Men skulle ju vara hemskt att ta bort ocksa.. Hua... Men som sagt, jag har ju inte kolla annu, sa jag behover ju inte tanka pa den saken for tillfallet. :D

Aja, iaf... Igar var vi till stranden med dotra varan. Shinbi (Isabel) badade lite i havet med pappa. Det tyckte hon var jatte kul. Knappte nagra jatte bra bilder ocksa. De kommer laggas ut nar vi ar hemma igen. Tog inte med mig nagon kabel hit.

O imorgon blir hon hela ELVA manader gammal, var lilla tosabit..! Shit va fort det gar! ^^
Vi har massor kvar att fixa infor ett-ars kalaset. Tiden rinner ut.. jag blir stressad.... hehe.....

Na, nu lare jag sluta skriva.

Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0