I väntan på syster

...så skriver jag ett inlägg bara för att ha något att göra. :D
Jag och min syster Carro har bestämt att vi ska pratas vi på skype idag. Någon gång nu under förmiddagen (svensk tid). Så här sitter jag nu å väntar. :D
Shinbi (Isabel) leker med sina blöjor här på golvet brevid mig. Hon e så söt så. Hon försöker "klä på sig" dem. hehe..
Igår så var vi till lekparken. Det tyckte hon var jätte kul. Speciellt rutschkanan. ^^ Hon klättrade upp för den och åkte ner baklänges på magen i säkert en halvtimma. Med lite avbrott för andra barn som också ville åka. :=) Vi träffade på en jätte trevlig mamma med en son också. Innan vi gick hem så gick vi på café tillsammans och bytte telefonnummer. Så nu nån dag framöver när det blir finväder så ska vi träffas igen å leka med barnen. Hennes son är 5 månader äldre än Shinbi (Isabel), men de funkade ganska bra ihop ändå. ^^
Lägger till en bild på lekparken också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0