Längtar till den natten....

...då jag får sova en hel natt..!
På onsdag nästa vecka så blir Shinbi (Isabel) elva månader. Men fortfarande så vaknar hon minst två gånger per natt. Spelar ingen roll hur mycket mat jag proppar i henne före läggdags, hon vaknar ändå och vill äta. Eller så vaknar hon och gråter. Eller både och.
Inatt vaknade hon nog 4-5 gånger. Varav en gång var för att äta. De andra gångerna drömde hon förmodligen något otäckt skulle jag tro. Eller hade kanske magknip eller nåt...

Jag längtar så efter att få sova ut riktigt en natt. Sova tills jag vaknar automatiskt. När kommer den natten tro?


Kommentarer
Emma.L

hoppas att den natten kommer snart

2012-08-17 @ 07:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0