Så varmt

Idag är det väääldigt varmt ute. 35 grader säkert. Inne har vi 32 grader.
Dotra min svettas som en tok. Ser ut som att hon e nybadad.... Stackars liten. Hon ska nog få ta ett bad nu efter lunch. 
Hon brukar få bada två gånger om dagen nu för tiden. En gång efter luch och en gång innan läggdags.
Jag duschar också två gånger om dagen. :D

Ser du den blöta pölen på sängen???
Såhär mycket svettas hon när hon sover en timmes middag före lunch. 

Typ allt svett kommer från huvudet... 


Maken min kommer hem sent ikväll, så han kommer äta middag på jobbet tror jag. Han åt på jobbet igår också.
Om han inte kommer hem allt för sent så ska vi beställa inbjudningskort och tack-prsenter ikväll. Det ser jag fram emot. Känns som att inget händer med Isas kalas. 
Det ända vi har gjort är beställt en lokal och anlitat en fotograf som ska fota kalaset. Han som fotar är KeiKims kompis. Vår betalning är att vi ska bjuda hans familj på god mat ute på restaurang. Ett helt ok pris tycker jag. Att hyra en annan skulle kostat oss 2000kr.

Inbjudninskorten och tack-presenterna kommer kosta ungefär 1.200kr tillsammans. Maten cirka 7.500kr.. sen har vi ju annat som ska införskaffas. Tex. folkdräkter ska hyras och vårt hår och make-up ska fixas m.m. Det kommer bli ett dyrt kalas!
Tur att det bara är första födelsedagen som kostar såhär. ^^





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0