4 veckor kvar

Om exakt 4 veckor åker jag å världens sötaste Isabel till Korea. Äntligen ska hon få träffa sin pappa! Å jag min man. Tänk vad jad saknar honom! ^^
Vi åker 2:a Mars kl 13:00. Än har jag inte beställt någon hemresa, men ska göra det innan jag åker har jag tänkt. Fattas 1500kr till biljetten.
Jag har iaf fixat så att hyran å elen kommer betalas med autogiro. Då slipper man tänka på räkningarna medan man är borta. Det är rätt smart tycker jag.
Å idag så hämtade jag ut mitt nya pass och ID. Lämnade in papper med Keis underskrift för Isas pass också. Så det ska jag hämta ut nästa vecka nåt tag. ^^
nu ska jag försöka sova en skvätt innan Isa vaknar å ska äta. Hon vaknar typ varannan timme. :/
Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0