Åker snart

På torsdag åker vi till Stockholm och sover över hos farbror Lasse m.familj en natt. Sen på fredagen så bär det iväg till Korea! Shit va fort tiden går! Nu är det NÄRA!

Jag ser fram emot att åka. Men gruvar mig lite över resan. Tänk om lilla Isa får ont i öronen å typ gråter hela vägen? Vet inte riktigt om jag (å de andra passagerarna) står ut med typ 13 timmars gråtande. :/

Men idag har jag haft en toppendag iaf. :D
Först kom Emma Hansson på besök 11.00... Sen gick jag hem tillAnneli strax efter 13 å hälsade på henne och kusinerna. Där fick vi smörgåstårta å jätte gott fika! ^^
Sen 16.15 gick jag hem till familjen Lindén å drack kaffe där å åt brysselkex. Å inte nog med det.. :D 18.15 var jag till Sara (Foffen) och mötte upp henne å vi gick hem till mig å tittade på en film å drack kaffe och fikade lite till. ^___^
Kan man ha haft en bättre dag eller???? Tack alla fina människor att ni finns! ♥


Imorgon så ska vi till BVC på läkarbesök. Isabel ska få vaccin och kollas över EDS, om det finns några symptom att hon ärvt min sjukdom. Hon kommer även få träffa en tandsköterska, och vägas å mätas också som alltid.
Skriver väl om det imorgon över hur det gick. :)

Nu ska jag lägga mig så att jag orkar upp när tösafia tröttnat på att ligga i sängen.

Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0