Jag har inte tid

Så fort jag sätter mig vid datorn så börjar dotra min gråta... Den senaste veckan har jag knappt haft någon tid alls vid datorn. Har inte ens tömt kameran på bilder.
Men nu, för första gången på flera dagar så sitter jag här å skriver. Isa står i sin säng å tittar ut genom fönstret en bit ifrån mig. Hon e så sööt, men otroligt mammig just nu. Å hon har svårt att sova om nätterna. Hon gråter sig till sömns nästan varje natt, i minst 30 min.

Aja, nog om henne,.. hehe.. I lördags så var vi på 100 dagars kalas hos svärsyster. Deras dotter Seung-Ah firades. Knäppte massvis med bilder, men har inte lagt in dem i datorn ännu, så det får bli bilder i ett annat inlägg framöver. :)

Nu på lördag så ska jag å Isabel åka till sväronen och bo där en månad. Känner på mig att det kommer vara både påfrestande och avkopplande. Måtte de inte försöka bestämma över hur jag ska sköta Isafisa bara. För det går mig på nerverna.
Vi ska dit bara för att jag ska plugga på KFI en månad, å då ställer de upp å passar lilla gofisan medan jag e i skolan. ^^ Min svärsyster och hennes dotter kommer också vara där. Det är jag väldigt glad över. Hon kan iaf engelska. hehe... Så jag har ju iaf en person jag kan prata riktigt med.
Ja, å nu när jag har chansen så ska jag berätta lite viktiga saker för sväronen som de bör veta. Jag kan inte hålla på å ljuga för dem hela livet, trotts att min man vill det. De måste få veta sanningen. 

NU måste jag börja med maten. Maken min kommer om 40 min. :D


Kommentarer
Anonym

Vad är sanningen då?

2012-06-13 @ 19:34:22
Cilla

Kan inte riktigt skriva om det här på bloggen. Inte allt iaf. ^^ Ena sanningen är att de måste få veta att jag har en sjukdom... Den andra sanningen kan jag inte skriva om för den är allt för personlig att lämna ut på bloggen.

2012-06-14 @ 07:41:57
URL: http://cillacilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0