Found it!^^

Min käraste make hittade mina nycklar i bilen igårkväll. ^^ De hade ramlat ner under baksätet.. Via hålet där bälteshållaren kommer upp.
Så skönt att jag inte hade glömt nycklarna i dörren å att nån stulit dem. Nu slipper vi byta lås iaf. Hoho.. :D

En annan kul sak är att idag om 45 minuter så ska jag prata med farmor och farfar här på datorn på skype. Tänk vad jag saknar dem. I vanliga fall så träffas vi minst en gång i veckan. Men nu har vi inte träffats sen den 26/2. De e ju typ 3 månader sedan jag såg dem i verkligheten. Shit va länge sedan. O.O
Fast jag har sett dem på skype ett par gånger nu när jag varit här i korea iaf. Det e ju bättre än att inte se dem alls. :)
Har fått några brev av dem också, men än har jag inte skickat något tillbaka. Bara ett par kort på mig å lilla tösabiten en gång. Ska nog ta å skriva ett brev ikväll efter skruttan har somnat. :D

Aja... maken kommer hem sent... Så vi kommer äta middag ensamma ikväll jag å Isabel. Kanske tar en liten snabb prommenad till affären här mittemot å köper mig något gott å kollar på film i väntan på hans hemkomst. Synd bara att det inte finns plockgodis här! Jag e så himla sugen på det... ^^

Nä, nu läre jag skita... skriver mer nåt tag. Idag eller imorn.. det märks. ^
Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0