Känner mig lat

Ja, som rubriken säger så känner jag mig väldigt lat idag.. Igår också för den delen.... Har inte lust med något. Städa känns tråkigt, tvätta känns tråkigt, laga mat känns också tråkigt... till och med att laga Isabels mat tar emot. Å inte har jag ens lust att dusha heller. Att gå ut känns jobbigt också, för då måste jag ju byta kläder på både mig å Isabel först.
Å att blogga känns jobbigt också just nu.. Vill bara ligga å stirra upp i taket och inte behöva göra någonting... Men det går ju inte.. Jag har ju en dotter att ta hand om. Å hon är minsan allt utom lat. :D
Men jag har faktiskt varit lite duktig å tagit in tvätten och startat en ny maskin. Dock inte vikt eller hängt upp något ännu... 
Nä, nu läre jag engagera mig lite i dotra som står å drar i mina byxor å gråter å säger mamma. 

Huuj


Kommentarer
Emma. L

Låter inte kul det. Gör du samma saker varje dag? Då kan det bli att man inte har lust att göra något eller så håller du på att bli deprimerad? Saknar dig. kram

2012-05-30 @ 11:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0