Kommer hem sent

Ikväll får vi äta middag ensamma Isabel å jag. J.B kommer hem sent och kommer äta med sina arbetskamrater.
Lite tråkigt tycker jag. Blir liksom lite långsamt när han inte är hemma. :/
Men vi har iaf jätte bra väder idag. Endast 22 grader, hur perfekt som helst! Så det blir definitift en prommenad lite senare. :D
Ska köpa hem lite vatten också, för det glömde vi igår när vi handlade. Och så ska jag köpa mig en GLASS! De har faktiskt jättegoda glassar här. :D En glass kostar cirka 6 kronor.

Å by the way... Har fått frågan varför man rakar av håret på barn här i korea. De tror att håret blir bättre och tjockare om man rakar av det på barnen. Men det är logiskt omöjligt, eller..? ^^ Hennes stubb som kommit fram nu är precis lika som det var innan vi rakade bort det... Tycker jag iaf.
Alla barn har ju tunnt hår från början, sen blir det tjockare med tiden automatiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0