Så himla varmt!

Jag avskyr att svettas, verkligen AVSKYR att svettas!! Det är 27 grader varmt inne å luftfuktigheten är säkert 50%. Känns som att vi är i en djungel. Inte ens min hudloation har åkt in i huden ännu även fast det var fyra-fem timmar sedan jag smörje in mig.
Ute är det också 27 grader varmt... Hur varmt det är i solen vet jag inte... Vi var ut en snabbis tidigare, men det var så himla varmt så vi gick in igen.
Tösafia svettas konstant och är alldelis blöt i huvudet och kladdig på kroppen. Även om hon bara har tisha å blöja så svettas hon. Tidigare idag fick hon sova middag i bara blöja efter sitt morgonbad. Nu för tiden badar hon varje dag. Å jag duschar morgon och kväll. Hur ska vi stå ut när sommaren kommer????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0