Typiskt!

Jag har tappat bort mina nycklar..! Attans!!
Har letat överallt i lägenheten, i mina väskor, jackor och i bilen. Men utan framgång... Nycklarna är borta! Himla typiskt. Så nu är jag fast i lägenheten tills jag får tag på dem.
Å bara för det så kunde jag inte hälsa på min väninna idag... Å nyligen så ringde min andra väninna å frågade om jag hade lust att gå ut å äta glass med henne... men inte kunde jag det heller. :/ Himla tråkigt tycler jag.. Jag har bara två vänner, å idag var första gången de båda har erbjudit sig att umgås på samma dag........ typiskt!
Maken kollade sin väska också men nycklarna fanns inte där heller... Så jag har väl kanske lyckats tappa dem ute någonstans. 
Ska leta mer under dagen.. önska mig lycka till......


Kommentarer
Emma. L

Lycka till. hoppas att du hittar dem

2012-05-15 @ 09:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0