Den fjärde Oktober

..å det e bara två dagar kvar tills jag och dotra min åker hem till Sverige! :D

Spenderade förmiddagen med att packa om väskorna några gånger medans Shinbi (Isabel) tittade på Pingu på tv.
Sen mellan 10.15-12.15 sov vi middag tillsammans. Efter det har vi lekt, ätit lunch och tittat lite till på Pingu. :)

Just nu så försöker jag blogga lite, men det e lite drygt då Isafisa står här brevid å gråter!!! heh.... Hon har blivit förkyld så hon e lite extra känslig just nu. Jag hoppas hon hinner bli frisk innan vi åker.

Bloggar igen sen.... huuuj


Kommentarer
Emma.l

Kul att ni kommer gem igen

2012-10-04 @ 23:18:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0