Det där korta ögonblicket....

då man känner att man är den lyckligaste personen på jorden... det hände mig igårkväll. :)

Jag satt å tittade på film, The great Gatsby, väldigt bra film må jag säga... maken min tittade på fotboll på sin dator. Då hör vi Shinbi ropa "Mamma, pappa". ^^ vi skyndar oss dit. Hon har klättrat upp i vår säng å ligger på min sida. Jag lägger mig brevid henne. Då håller hon om mig. Med sin små söta armar runt min hals säger hon "omma, appa katchi" (det betyder "mamma, pappa tillsammans"). Samtidigt ligger min man bakom mig å håller om mig runt magen.... vilken kärlek å vilken lycka jag kände just då... tio sekunder av extrem lycka! Sen vände sig Shinbi om igen och somnade. Jag gick å stängde av filmen och vi gjorde oss iordning för att sova. ^^ Jag somnade med ett leende på läpparna igår, det är jag säker på.
Att ha en familj är det bästa man kan ha. Barn ger så himla mycket! Det finns ingen starkare kärlek än den kärleken man har till sina barn. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0