Tre personer hejjade^^

för lite över en timme sedan, då jag å tösabiten var på väg till dagis så körde det förbi en bil som tuta å vinka... jag såg inte vem det var dock... å sen strax efter kom en till bil som tutade å vinkade.. såg inte vem det var heller.... började fundera om det var någon "känd" edsbybo som gick bakom, men inte vågade jag titta bakåt heller ee... då skulle jag ju skämmas skorna ur mig, som flinat så glatt till bilarna. Hehe.
Å inte nog med det!! Påväg hem från dagis var det EN TILL som hejjade! :D men den personen såg jag vem det var iaf.
Det brukar typ aldrig vara folk som hejjar när jag e ute. Så detta gjorde min dag. Känns kul att folk vet att jag finns^^ fast hade ju varit bra om jag hann se vilka de två första var. :)

å idag ska jag ut å övningsköra för första gången!!! hihi.. har bestämt att jag ska bli klar med körkortet under oktober, innan min syster fött sin kommande dotter. Jag är ju skyldig henne en förlossning. Så det e min plikt att köra henne om Erik inte kan! :) därför behöver jag körkort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0