hej hej bloggen

Attans. Den här dagen verkar bli bara knas.
Först vaknar vi sent. Kvart i nio. Jag får panik för Shinbi skulle vart på dagis klockan åtta. Stressar upp å ger henne frukost. På med kläderna, byter blöja å hoppar över tandborstningen. Halvspringer till dagis!
Efter avlämningen, skyndar jag mig iväg å köper cigg till maken som ska med bussen 9
45. Kommer i samma veva på att han förmodligen låst dörren, å jag har INGEN nyckel. Paniiiik! Springer till busshållsplatsen där han är. Precis då kom bussen!! Men jag hann få nycklarna å ge honom cigaretterna. Sen när bussen åkt så kommer jag på att jag skulle ju ha tagit ledigt åt tösabiten idag. Suck.... vi ska ju till farmor 12.30. Helt onödigt stress blev det. :/
Men hon har säkert mycket roligare på dagis än här hemma med mig. Får hämta henne tidigare å be om ursäkt för mitt misstag sedan. Morgonpaniken krånglade till det i skallen på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0