jag avskyr morgonen!

Nu för tiden så är jag på så dåligt humör på mornarna när jag vaknar. Är så trött på att det alltid är jag som vaknar å ska ta hand om allt. 
Min man han bara ligger å sover. Han är för trött å behöver tid på sig säger han. Men vadå? Är inte jag trött då? Jag vill väll också ligga å dra mig!!!! men det kan man inte när man har småbarn som ska ha frukost å förberedas till dagis. Å inte hjälper det att jag skiter i allt heller. Då skulle han bara fortsätta sova så hon missar dagis å han missar skolan. Är så irriterad!!! Varför ska jag behöva tjata upp en vuxen man varje morgon? Måste det vara så?? Nä,  Nu ska jag strunta i honom resten av morgonen. Han får bli försenad då. Det är hans ansvar att ta sig till skolan, inte mitt!
Å jag förstår inte varför han inte går å lägger sig tidigare när han vet att han är morgontrött?? 
Åååh. Va jag e sur idag.
 
Känns lite bättre nu när jag fått skriva av mig lite. :)
 
Nä, nu har jag inte tid att skriva mer. Dags för tandborstning å påklädning för mig å tösabiten. Tvättat håret skulle jag gjort åå. Men det gör jag efter jobbet ist.
30 min kvar innan vi måste gå. 15 min kvar tills vi ska börja ta på ytterkläder. ;)
 
Huuuuuj
 


Kommentarer
Sara

haha, ja det där känner man ju igen sig lite i! Jag är ju sjukt morgontrött, så att det är jag som får kliva upp med Oscar tidigt på morgonen kan vara ganska "frustrerande" ibland :)

2013-06-08 @ 09:45:41
URL: http://foffen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0