Busskort..!

Idag köpte jag mig ett busskort! :)
inte så speciellt kanske, men jag tycker det känns väldigt bra att ha ett. Blir ju framför allt billigare med mina dagliga bussresor nu. ^^ å så behöver jag inte vara orolig att jag inte ska ha råd med bussen på en månad. :)


å plugget idag har varit jätte kul. Höll på med EN uppgift, (notera: som inte ens läraren kunde lösa!) i säkert en timme innan jag fick till det. Men jag fixade det tillslut! Känner mig så stolt. Läraren kallade mig för GENI..! ^_______^
De e lycka på hög nivå. hehe

Men sista uppgiften jag höll på med lyckades jag inte lösa. Så den ska jag försöka med igen imorgon. Det var om att jag skulle räkna ut den totala utgiften för tre fakturor. Svaret ska bli 15.001kr enligt facit, men jag får det bara till 14.999kr. Så irriterande att jag ville slänga boken i golvet!!! Jag har ju betalt räkningar i ÅTTA ÅR å kan inte lösa det! Vart tusan hittar jag de siste TVÅ kronorna!?
Blir irriterad igen nu bara när jag tänker på den där sablans uppgiften. Den måste lösas imorn! Annars får jag spunk! haha

Å på onsdag-torsdag ska jag jobba! :) de ska bli kul. Saknar eleverna!

Sen på fredag så ska vi flytta till en trea!! Tjohoo.. Shinbi ska få EGET rum. :D
Hon kommer bli så stolt tror jag. Å jag ska köpa sex söta bokstäver å sätta upp hennes namn på dörren. ^^ Å så ska vi köpa massa gulligull å göra det fint å mysigt.
Hon ska få söta rosa gardiner med kattungar på har jag bestämt. Å så ska jag leta efter någon fin prinsess lampa åt henne. ^^ Å va jag längtar. hihi.. Vi får börja flytta in kl 10.00. å mor min ska vara barnvakt efter dagis kl 13.00. :)

Ah.. en till sak har jag att berätta också! Nu snart kommer ÄNTLIGEN rutschkanan jag beställde åt henne i augusti. Den skulle komma i början på november sa IKEA sist jag pratade med dem. :D
Blir perfekt att den kommer nu när vi ska flytta.

å vi läre ju fixa med adressändring å ju.. hmmm... hur gör man det? Det läre jag kolla upp!

Huuuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0