Föräldramöte

ikväll var det föräldramöte på dagis. :) det var faktiskt väldigt givande och man fick mycket bra information och inblick hur dagarna är uppbygda. Man fick även veta mer om verksamhetsplanen, vilket var bra. Och info om hur det jämför förr och nu genom att lära sig om världsarvet i Sverige. :)
Jag tycker att Västargårdens förskola är det bästa dagiset man kan tänka sig. Så ambitiös personal och alla barn verkar trivas och känna sig trygga. Shinbi brukar oftast inte ens vilja åka hem när jag kommer. Det är väldigt positivt tycker jag. ^^

Imorgon är det vår bröllopsdag. TRE ÅR(!) som fru Kim...inte illa. Tänk va fort det går. Vi har väl inga fasta planer på hur vi ska fira, men vi har iaf ordnat med barnvakt några timmar efter dagis. Så nånting lär vi väll hinna med. Lutar mot en lunch på Spicy Cow iaf, om det finns lediga bord så att säga. :) Vi har aldrig ätit där förr, så det vore lite kul.

Nu ska jag höra med karln min om han vill se en film eller ta en kopp the eller nåt med mig. ^^

huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0