2 ÅR!

Idag är det inte vilken dag som helst. Det är Shinbis två-års dag! :)
Den ska firas med massa vänner och familj, fika och glada miner. Ska försöka göra denna dag så rolig som möjligt för henne å låta henne bestämma maten vi ska äta. Idag är det Shinbis dag, å det ska hon få känna också^^

Nu sitter hon i soffan och tittar på Robocar Polli på tv. En av de nya favoriterna. Karln min sover å jag ligger brevid i sängen å bloggar med tilifonen. :D
Ska försöka sova en skvätt till, har migrän på väg känner jag, så det får bli en tablett också. Huvudvärk har jag INTE tid med idag!!

Precis nu, för två år sedan, låg jag i Hudiksvall med värkar å syster vid min sida. Pappa min var med också ett tag under värktiden. :)
Tiden går så himla fort! Känns som att det inte gått mer än ett år sedan förlossningen. ^^

nu kom sötaste Shinbi. Hon ligger på magen min å myser. Tösabiten. Att vara mamma är fortfarande det bästa som finns!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0