3 rum och kök

Aha.. en till sak jag glömt! Vi ska flytta i slutet på oktober. Till en trea. Lägenheten bredvid.^^ Ska bli så kul att Shinbi ska få eget rum. Å så skönt att man kan bli av med alla leksaker som ligger å skräpar i vardagsrummet jämt! Fast leksaker på golvet lär det väl bli ändå? Fast förhoppningsvis i mindre mängder när leklådorna står i hennes eget rum. :)
Jag har köpt tre stycken rosa tavlor med Nalle Puh motiv på som hob ska få ha på väggen. Å sen har jag tänkt köpa en bilmatta eller nåt som kan ligga på golvet. Å nå söta flickiga gardiner å en massa gulligull..! hihi, å va de kommer bli kul att fixa iordning hennes rum!!! :D
Nä, nu läll....NU SKA JAG SOVA!
Natti igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0