Farmors operation

igår.. 10 september, kl 10.30 opererade farmor bort gråstarr på sitt andra öga. Allt gick bra, men det gjorde ondare den här gången.
Jag hoppas verkligen att hon kommer känna sig piggare och gladare nu när hon kommer kunna se bra igen. Kanske kommer hon börja måla å spela mer piano nu.? Det skulle glädja henne mycket tror jag. :)
Hon har lite ont nu efteråt, men doktorn sa att det kommer gå över inom snar framtid. Kan hända att en del av ljuskänsligheten blir kvar för evigt, men vissa personer blir av med precis alla besvär efter en hornhinneoperation (jag tror det var en sådan hon gjorde).

På fredag kommer farmor å farfar hem till oss på en kopp kaffe med dopp. Ska bli spännande å se om hon kommer med glasögon eller ej. :) förhoppningsvis så ska operationssmärtorna vara över då. Har för mig att det gick över väldigt fort på det öga hon opererade tidigare iaf. Typ två-tre dagar.

Nu ska jag sova.. har varit uppe allt för länge! Ska vakna om mindre än 5 timmar! o.o så nu blir det rapp i säng!
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0