Nu är det nära

Snart är det Shinbis två-årsdag!!!! Bara EN vecka kvar typ. Hon fyller år den 22 september. Det är nästa söndag. :)
Födelsedagspresenterna är färdighandlade å paketade. Hon ska få två par byxor å två finstickade tröjor och ett 7-pack med trosor som jag besyällt från H&M. ;) hon har redan fått en tågbana och en brandbil som låter i början på denna månad av far sin, så det får la duga med kläder på födelsedagen. Å nu i slutet på september så kommer hennes rutschkana som jag beställde för två månader sedan. Det blir också en födelsedagspresent, fast lite sen.
På fredag eller lördag ska jag baka till kalaset. Tror det blir nougatkakor, eller cocostoppar. Mor min å Sannah ska baka bullar, sockeraka och chokladbollar. Å farmor min ska göra en marsipantårta å baka en födelsedagskrans.^^ så det kommer nog finnas fika hela dagen så det räcker och blir över. :D

Nä, nu e jag AS trött. Somnar nästan medan jag skriver.

Imorgon ska vi till BVC 11.20, för att väga och mäta. Hon växer så sakta våran lilla fisplutta.

Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0