Småkläder och vinterförberedelser

Nu snart ska jag pallra mig ner i förrådet å leta fram småkläder i storlek 50/56 till kommande systerdotter. Ska även kolla efter lilla nallerallen och vinterkläder till lillsyrran och dotra våran. :)
Förra året hade Shinbi en röd overall i strl 80 har jag för mig. Å den var då liite stor, så med himla massa tur kanske hon kan ha den i år också, men det är tveksamt. Hoppas på det så att man slipper köpa en ny. Det är ju så dyrt! Å kanske att förra årets vinterskor kan passa också. Hoppas hoppas!!
Har fyra lådor här hemma i lägenheten som ska ställas ner i förrådet också. Med lite böcker, filmer å småprylar. :)
Ska även sortera ut några av Shinbis leksaker å ställa ner å hennes gungsnigel. Det tar bara onödigt med plats om det ändå knappt används.
Tösabiten slutar dagis kl 14.00, så jag har några timmar på mig att få det gjort. Hinner jag så ska jag klämma in ett bad också när allt är gjort. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0