24timmars Kryssningen Till Mariehamn! =)


                                          ANKOMSTEN
                                                                   
     
Nästan hela               Där kommer             Check-in kön
gänget                         båten


                                                   Vi sitter här i väntan...

     
Johan, Moa &             Zeb, Mattias,               Anette, Zeb &             Janne & Anette
Samuel                       Carina & Johan          Mattias                        


                                                                   Party bilder från båtresan

       
   Bubba                          Carina                        Janne                         Johan                         Jag


                                                                          På väg hem igen.. =)

       
Hej Då Båten!            Hela gänget utom    Carina fick köra         Bubba han söv         Å Johan söv
                                      Zeb

 
Å Samuel var             VÄLDIGT övertrött..  =)
övertrött


Jag hade verkligen as kul dessa 24 timmar!!! Tack Carina för att du bad mig följa med..
Det blir en tid jag sent kommer glömma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0