Nu Börjar Skolan Igen..

Suck... Nu börjar skolan igen.. det suger vekligen piss-orvar!
Men har jag tur så blir kanske detta år ett bättre år än de två förra gymnasieåren. =)

Positiva saker som kan hända är:
Jag kanske får nya trevliga vänner
Jag kanske får bra betyg
Mitt projektarbete kanske blir as bra
Jag kanske på något mirakulöst vis lyckas bli bra vän med Foffen igen! =)
Å jag kanske t.o.m. blir lite mer sams med Malin
osv osv

Negativa saker som kan hända är:
Jag kanske inte får bra betyg
Jag kanske får ett psykiskt sammanbrått som förra året
Jag kanske inte vågar prata med någon, vilket leder till att jag inte får några nya vänner
Cimen å Erik kanske tar avstånd från mig!!!!!! Vilket vore fruktansvärt nu när jag äntligen lyckats få kontakt med nya människor..
osv osv

Men i år ska jag försöka anstränga mig mer för att lära mig saker.. Förra året försökte jag inte ens, vilket jag ångrar bittert nu.. Men jag blev iaf godkänd i allt ändå tror ja..


Jaja, nog om skolan nu.. I sommar har jag inte gjort särskilt mycket.. Men det jag gjort har varit jätte roligt.
Sommarn började med lite värme och härliga kaffe stunder i roteberg, sen bar jag iväg till mor i tre veckor.. Där regnade det typ hela tiden.. Två dagar med sol och tre dagar med mulet utan regn, resten var regndagar. =/
Sista veckan jag var hos mor så åkte vi till Liseberg, de va roligt! Jag å moder åkte nästan alla karuseller tror ja å min söta rara Jesper åkte alla barnkaruseller. Det tyckte han var jätte roligt. =)

Sen efter jag kom hem ifrån mor så åkte jag på 24timmars kryssning till Mariehamn med Carina, Johan, Anette, Janne, Moa, Mattias, Samuel, Zeb å Fredrik (Bubba).. De va as kul... Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle åka båt.. Jag är, eller iaf var så fruktansvärt båträdd.. Snacka om att jag hade panik när vi skulle stiga på.. Men det gick över efter några drinkar.. =)

Sen efter kryssningen så åkte jag till Rättvik på Classic Car Week med Johan å Carina och barnen.. Där var det jätte kul också.. Skit snygga bilar såg vi och jag köpte en jätte fin ring där som jag har på mig i princip varje dag.
Det ända jobbiga med dom fyra dagarna var att alla blev trötta pga alla sena nätter och tidiga morgnar. Så de sista dagarna var alla lite smått irriterade på varandra å allt annat som rörde på sig. Å jag hade världens huvudvärk hela tiden typ minns jag..

Sen efter CCW veckan så har jag nog mest bara varit hemma å så har jag fikat uppe i roteberg några få gånger.

.... Men nu måste jag nog börja på att fundera på att lägga mig.. Klockan är 01:10 men som tur är så börjar jag inte skolan förns 14:00 tror ja..

Ha de så gött... och  jag önskar alla elever som börjar imorgon ett bra kommande skolår!


Kommentarer
Cimen

Cilla. Blev chockad när jag läste att du tror att jag kanske tar avstånd ifrån dig. Ge mig en bra anledning om varför jag skulle göra det. Du är en skön person så det skulle aldrig hända. Det blir nog snarare tvärtom :)

2007-09-05 @ 22:10:05
URL: http://Cimen.blogg.se
Cilla

Okay, skönt att höra. =)

2007-09-12 @ 19:29:10
URL: http://cillacilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0