Nu e de dags..

...för ett nytt inlägg kanske..

Hejsan-Hoppsan

min dator har varit trasig en längre tid, därför har jag inte skrivit på länge och jag har haft fullt upp.
Idag har jag inte gjort så mycket tycker ja. Vaknade försent så jag missade skolan idag men jag har ändå gjort klart alla uppgifter som skulle göras hemma ist för i plugget. min kära misse Tjocken har bara sovit hela dagen så inge bus å lek har det varit idag heller. Börjar bli mörkt och tråkigt för honom också antar jag.
Var barnvakt idag jag och Daza åt Samuel för hans päron var på möte i skolan med deras mellanson Mattias. De var trevlig men både jag å Daza somnade i soffan, hehe, bästa barnvakterna. ;)
Sen när vi kom hem igen så har jag bara suttit rätt uppochner i lägenheten å vid datorn å inte gjort något typ.
Imorgon ska jag hälsa på min vän Emelie kl 19.00 å nästa vecka har jag fått i uppgift att knäppa kort på världens sötaste vovve Rocky åt Jenny. Jag får tom en 100 lapp av henne (WOOOOW)! Å nån dag nästa vecka ska jag å Jenny kanske gå ut å gå en sväng nörst, de ska bli trevligt, ser fram emot det.. =)
Imorn ska jag iaf kämpa mig upp till skolan å plugga arslet av mig, jag bara måste komma ikapp med Internationella Ekonomins alla uppgifter.

Jag har köpt jätte bra julklappar i år, det ska bli så roligt att få ge bort dom.. Det roligaste med julen är när man får se glada ansikten.
Jag har än så länge köpt till:
Familjen: Carro, Crille, Jocke, Sanna och Jesper samt mamma Pia å pappa Olle å mammas man Tobbe.
Min andra familj: barnen Bubba (Fredrik), Mattias och Samuel å föräldrarna Johan och Carina.
Vännerna: än så länge bara till lilla Liam (Emelies söta son).
De som jag inte köpt till än är: Tjocken, farmor Lillemor, farfar Arne, Emma min vän, Dennis min vän å kanske nån till om jag får råd.
Å älskade Daza har jag ju köpt till jue! (Sorry att jag skrev dig sist, hehe)
Nu fattas bara paketpapper å lite lådor som jag kan paketa alla klapparna med. Ska tigga lite från mor å far ifall de får över efter deras julshopping. ;p

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Jooo, de vet jag visst.. En jätte tråkig nyhet, min älskade kamera har gått sönder för mitt monster till lillasyster tappade den i golvet! Jäkla klant!!!!!! Men som tur är så har Daza en ganska bra kamera som jag får använda. Så ifall de kommande bilderna inte ser lika bra ut som de andra jag har på bloggen så är det för att de är knäppt med hans kamera.

Bye-Bye-Äppelpaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0