Regn, regn och åter regn.. =/

I måndags åkte jag hem till min mor i Årjäng (ca 43 mil från edsbyn) och det har regnat varenda dag.. Visst är det mysigt med regn, men lite sol vill man ju ha också.
Jag kommer hem till byn igen den 15e Juli, det är låååångt kvar till dess, jag som redan har hemlängtan.
Men jag har gjort lite sen jag kom hit iaf.. Första dagen regnade det bara lite så då var jag ute med Jesper (min lillebror) hela dagen, andra dagen städade jag typ hela lägenheten på två våningar (mor städade köket), tredje dagen var det bara duggregn så då gick jag å mor ut för att storhandla, fjärde dagen så byggde jag å Jocke (min andra lillebror) ihop studsmattan, skit jobbigt... Igår så grillade vi ute i regnet men det slutade med att vi stekte det sista. Idag så har det spöregnat hela dan så jag har bara varit inne, då kom jag på att jag har en blogg, så jag skrev ett nytt inlägg. Men nuhar regnet gett sig tror jag..
Nu snart ska jag å mor gå iväg till öltältet som finns här typ 50meter bort. =) *smaskens*

Ha en super bra dag!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0