Köpa Cigg

Strax före tolv så kom jag på att jag var utan cigg.. Då gick jag, Emma å Dennis till statoil som är det ända stället som är öppet efter tio här i byn.

Å gissa vad vi såg på vägen dit!? Först såg vi en VÄSSLA! Det har man då aldrig sett för i byn, så det var en upplevelse.. Å sen när vi hade passerat eia så kom det en liten mus mitt framför fötterna på mig. Den sprang å gömde sig i gräset.. Jag fick så klart en tvångstanke att jag skulle hitta den så jag började kolla i gräset. Å sen rätt var det var så satt den där å stirrade på mig. (denna händelse tog bara några sek) När den ändå satt där helt stilla å såg söt ut så bestämde jag mig för att knäppa kort på den.

image120
Visst är den gullig???
Tyvärr så fick jag inte något kort på vässlan för den sprang å gömde sig. =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0