Att gråta av saknad

Idag är det Julafton i Korea..
J.B ringde mig nyss.. Vi pratade en stund och jag önskade honom en god jul och sedan fick jag prata med Mi Hee, önskade även henne en god jul... Sen efter jag pratat med henne så fick jag prata med Su Yeun också. Har aldrig träffat henne, bara hört talas om na, så det var riktigt kul. Vi pratade en stund och önskade sedan varandra en god jul. ^^
Jag saknar verkligen min "koreanska familj"..
Jag sa till J.B att han skulle hälsa till Yoo Kon och Young Ja och Su Yeuns man också, så jag hoppas han gjorde det.
Efter att vi lade på så började jag tokgråta! Vet inte vad som hände, men jag bara kände att jag saknade dom så mycket att det gjorde ont i hela själen. Jag vill så gärna träffa dom igen.. NU! Saknar J.B och de andra så förfärligt mycket!!! :(
Jag är trött på att bara sakna hela tiden, men ändå så är det skönta att göra det också.. Då vet man att man verkligen älskar någon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0