Borta hela dan

Idag har jag varit borta hela dagen. ^^
Först så var jag iväg med Foffen ut på byn för hon skulle leta efter nå kläder att ha under nyår. Hon köpte en skit snygg svart "klänning", knästrumpor i färgen off white och en liten låda med tre olika ögonskuggor. Själv köpte jag ingenting men det var ändå kul att titta på allt fint som finns. ^^
Efter hon hade köpt kläderna så följde hon med mig på ICA för jag skulle handla lite. Efter det så gick vi hem till henne å drack kaffe..... Å gjorde lite annat skoj...
...å nu kom jag nyss hem..... så nu sitter jag här å dricker  Oatly dryck yoghurt av renaste havren med äpple/grönt te smak. Gott gott... när jag druckit upp den så ska jag laga lite mat, å gissa vad det blir?? BLODPUDDING! ..igen... hehe.. Gott siddu!
Aja, skriver mer senare kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0