En dag med fullt upp

Hej hej.. Idag har jag knappt varit hemma så jag har inte haft tid att skriva något inlägg. =/
Iaf så vaknade jag typ 11 i morse å hade värsta paniken för att nästan hela förmiddagen hade gått åt. Då ringde jag efter skjuts så att jag kunde ta mig till Erikshjälpen för att köpa ett nytt matbord.. Men där fanns det ju inget såklart! Efter det så åkte jag å fikade med Summertime cruisers på Centrumcaféet. Det var riktigt trevligt trotts den outhärdliga huvudvärken som jag vaknade med i morse.
Efter det så åkte jag hem igen å umgicks lite med Sanna syrr som satt å väntade på mig medan jag var borta..
Typ en timme efter jag kom hem igen så fick jag för mig att jag ville till Voxna å hälsa på Ulf & Monica.. Så jaggjorde de, å nu e jag hemma igen å ska ta mig en låååång avslappnande dusch. ^^
Jaja, det var väl det jag gjort idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0