Fina tänder!

Har nyss kommit hem från tandläkarn. Jag hade inga hål å hon tyckte jag hade jätte fina tänder. På ett ställe hade jag början till hål, nånstans mellan nedre sju och fem eller nåt sådand tyckte jag dom sa.
Jag frågade även om jag kunde få tandställning för mina framtänder på den nedre käken är sne. Men det tyckte inte dom att jag behövde, för dom var inte tillräckligt snea.. Så det tyckte jag var lite tråkigt.. Men om jag ändå ville ha det så skulle det kosta mig 20.000kr!!! Snacka om dyrt.. Det kommer jag aldrig ha råd med..! Suck..
Nu ska jag fixa lunch..
Huuj


Kommentarer
Nanne

åh fyfan vad dyrt :O:O hur kan det vara så dyrt??

2008-12-10 @ 15:12:54
URL: http://nadjafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0