Läsa bok

Tjosan hejsan. Idag så hade jag muntlig komplettering på politik provet. Det gick fint, blev godkänd iaf. =)
Sen efter skolan så gick jag till banken å förde över pengar till J.B.... Efter det så gick jag lite på byn å köpte julklappar till några av mina syskon (Sanna, Jocke & Crille).
När jag var på väg hem igen så gick jag till Foffen för att drick lite kaffe å äte en kaka... Sa att jag bara skulle stanna en halvtimme timme, men som vanligt så blev det mycket mycket längre. Var där typ 5 timmar tror jag. Å jag vart till och med bjuden på mat där,,, först gången jag åt med hennes familj.. Hihi.. Flundra å potatis var det tror jag. ^^ Jätte gott..! När vi hade ätit klart så gick vi ner till hennes del av huset å kollade på lite röda kläder man kan ha till imorgon på skolan, vi ska nämligen ha julfika då. =)
Jag lånade en röd t-shirt, ett vitt linne och en glittrig tomte luva. Ska bli kul att vara lite julig. Hehe..
Nu ska jag kolla efter en kofta å byxor till imorgon också, sen ska jag läsa klart boken Bumface å sen sova. Skriver mer imorgon eller innan jag lägger mig.
ByeBye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0