Morgonen är här igen

Ännu en morgon har uppstått..
Idag så ska jag hoppa över skoldagen för att gå på lucia. Min lillasyster ska nämligen ha lucia idag, hela Rotebergsskolan ska ha det tror jag. Anyway,, ingen i vår familj hade tänkt gå å kolla på Sanna, så jag tyckte lite synd om henne. Jag vet själv va jobbigt det var när alla andra barnens familj kom å tittade på varje lucia och varje skolavslutning, men mina var inte alltid där.
Man var faktiskt lite ledsen och besviken dom dagarna, därför vill inte jag att Sanna ska känna likadant så jag känner nästan att jag måste gå å titta på lucian.. Men men, man får gratis fika också tror jag! Haha! ^^

Det drygaste med denna morgon var att jag klev upp kl 6.00 för att hinna duscha.. Å bussen till Rotte går 7.45 så jag måste snart börja gå. Suck...
I normala fall, alltså alla andra fredagar så har jag sovmorgon. Kliver då upp kl 8.00-8.30 å börjar kl 9.35. Meeen, se det från den ljusa sidan.. Jag har fått in lite extra timmar på min fredag! Wihii.. ^^

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till bussen.


Kommentarer
Nanne :)

känner igen mig litegrann i dig .. :)



var förresten själv också o kollade när min lillesyster var och lussade..fast på en skola=)

2008-12-12 @ 18:40:36
URL: http://nadjafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0