Team America

Nu har jag kollat på Team America med syster min. Den var ganska bra, men jag skrattade inte så mycket som jag trodde jag skulle göra. ^^
Men när syster kom (hon såg typ de sista 40 min) så vart det mycket roligare å vi garvade en hel del.. haha..
Det är som sagt mycket roligare att se film om man är två eller fler. ^^

Vi har även kollat på en film som heter My Little Bride.. En romantisk drama komedi.. Den var skit bra, rolig, sorglig, romantisk å bara allmänt bra. ^^
Den rekommenderas!


Kommentarer
Sara

Haha, det kanske är jag som har dålig humor :) Jag har för mig att jag garvade rätt mycket iaf när jag såg den :)

2008-12-06 @ 15:37:49
URL: http://foffen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0