Toppen dag ^^

Idag har varit en jätte bra dag. ^^
Först så kom farmor och farfar kl 12 å hälsade på för att se mina nya tapeter i köket.
Sen satt jag hemma å lyssnade på as bra musik och bloggade m.m... Bland annat lyssnade jag på låten Bounce med Vanilla Ice. Sjukt skön låt är det. Ni som inte hört den måsta ladda hem den!!!!
Sen efter några timmar så blev jag bjuden på mat hos Agneta, pasta å bacon sås. Jätte gott..!
Efter jag kom hem igen därifrån så lyssnade jag på musik igen å surfade på nätet ett tag..
Men då efter en stund så ringde Foffen å ville ha röksällskap.. Vi pratade i cirkus 30 minuter sen bestämde vi oss för att gå till preem tillsammans. Så vi gjorde det, sen tog vi en vända i parken å gick sedan på byn. Efter det så gick vi hem till henne för att dricka kaffe. Å då vi var där så gjorde vi massa kul. Jag vet inte vad det var för fel på oss, men båda garvade hela tiden å vi tokade oss hur mycket som helst. Tex.. Vi var ute å rökte å jag skulle visa mitt mönster på mina vinterskor, då höll jag på att ramla om kull å hon tog tag i foten ist för mig så jag typ hängde med huvudet mot backen med foten rätt upp, hahaha (svårt att förklara)!! Sen så gled vi runt på vägen med skorna som värsta barnungarna, vi bytte skor med varandra också så att vi fick känna hur det var att glida med varandras skor... Sen gjorde vi en massa annat tok också... Jäklar va kul vi hade!!!! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0