11 DAGAR KVAR!

OH MY GOD!! DET ÄR BARA 11 DAGAR KVAR TILL JAG SITTER I LUFTEN PÅ VÄG TILL KOREA!

Shit..! Jag börjar få lite smått panik... jag vet ju inte ens riktigt vad som jag ska ta med mig å inte..
Jag har inte ens solkräm! Å ingen kamera!!!!!!
(min är ju trasig, pga min klantiga syster som tappade den i golvet) 0_o
Men det ordnar sig Cilla... Slappna av... ANDAS LUUUNGT!

Jag är ju iaf vaccinerad.. Det känns bra.. men har fortfarand ont efter sprutorna. Å klen i kroppen har jag varit idag. Liksom tung å varm (kokande känsla, men inte svettig).

Å något som jag börjar bli väldigt störd på är att jag jämt tappar känseln i bena så fort jag sitter ner. Det har inget att göra med vaccinet, men har ingen känsel i vänstra benet nu så jag bara måsta skriva n er det. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0