Dag 6

Hej hej....
Idag ar det forsta dagen jag ar "ensam hemma". Ganska skont faktiskt. ^^
Det ar ratt sa skont vader idag.. Mulet men anda varmt. Typ lagom svensk varme, runt 27 grader.

Jag har onda skavsar. 6 stycken sammanlagt varav ett ar infekterat och fruktansvart smartsamt. Hehe....
Har du nagonsin hort talas om nagon som fatt skavsar av foppa tofflor?? Nu har du det iaf, for det ar mina foppa som givit mig dessa irriterande svidande saren..!

Men men, nu efter jag har skrivit klart detta sa ska jag ga ut en svang, ensam for forsta gangen. Ska inte ga langt, for da hittar jag inte hem. Haha.
Den har staden ar som en laburint, hus a vagar overallt.

Jag har antacknat i min almenacka vad vi gjort hittils. Har kommer det;

Dag 1. Gick runt pa stan. Gick pa ett berg (otroligt vackert).
Dag 2. Tvattade. Var pa en nojespark med namnet Everland. Var till en rosentradgard "Rose Garden".
Dag 3. Var med Mi Hee. Vi spelade biljard (hon vann hela tiden) och vi var pa en pizza resturant. Och hon kopte en Mickey Mouse troja till mig.... Den var jatte fin, Tack! ^^
Dag 4. Akte till Gangnam (en stad). Besokte ett opera-stalle. Var ute i sporegn mitt i natten = pissblota klader trots att vi hade paraply..
Dag 5. Var ute pa stan.. Kopte lite klader (as snygga). ^^
Dag 6 = idag. Kei har ett stort test idag som han ar pa nu. Hoppas han klarar det med full pott. haha.. Mi Hee ar nagonstans, vet inte vart.. jag sitter inne vid datorn bah........... Vet inte vad vi kommer gora idag, men kommer skriva ner det har pa bloggen nar jag har tid. 


Mitt infekterade skavsar! och nagra av mina andra skavsar.


Kommentarer
Daza

AJAJAJ..!



Kraaaam....

2008-07-30 @ 17:01:48
Sophie

Det borde göra ont och svida!

Synd! :(



Kan du rösta i min fototävling?

länken: http://sophieochberits.blogg.se/2011/april/bidrag-till-fototavlingen.html



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0