Geeees!

Jag måste verkligen köpa mer sommar kläder... men hur sjutton ska jag ha råd med det??? O_O
Har bara två par sommarbyxor = capri... skit kul att springa runt i samma byxor i två månader. NOT!
T-shirts har jag så det räcker.. cirka 10 stycken kanske.. Linnen har jag oxå så det räcker.
Å underkläder å strumpor har jag gott om. ^^
Men....jag har inga badkläder. Provade badshortsen igår, och till min förvåning så har jag växt ur dom. O_o
Så jag blir illa tvungen att antingen bada i vanliga kläder eller försöka få tag på något nere i Korea.
Jaja, det ordnar sig. ^^

nu ska jag rensa väska igen.. är fortfarande på tok för mycket kläder. Tänkte plocka ur lite jeans å sånt, för det kommer säkert vara för varmt där för att ha det på sig..

Huuuj!


Kommentarer
Natalie B

Äsch sommaren är snart över..satsa på höstkläder istället :)

2008-07-14 @ 14:14:34
URL: http://natalieb.blogg.se/
Bitte

Det brukar lösa sig,å handtvätta brallsen du har tillsvidare.Det är riktigt tjejen,res och upplev,du är ung!Jag ångrar jag inte gjort dittan och dattan.Det är inte försent,men har ett inrutat liv nu med stugan som mål vid ledigheter.Barnbarn och en gammal mor uppfyller oxå min dagar.Åsså guben förstås LMen,rätt nöjd med livet som det är iaf.Sköt om dig och ha det så gott nu,gör inget som inte jag skulle göra ;)Kram

2008-07-15 @ 11:56:57
URL: http://www.metrobloggen.se/leva


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0