Hemma från syster.

Tjosan hejsan..
Nu har jag precis kommit hem från min kära syster Carro. ^^
Sov där inatt på en madrass i vardagsrummet. Jäklar vilken skön madrass det var. Har inte sovit så gott på länge!

Det vi gjorde där var tittade på film: Djävulen bär prada. Riktigt bra var den. ^^
Sen så kollade vi runt lite på youtube efter musik å roliga program.
Jag spelade även upp lite koreansk musik för henne här ifrån min blogg.
Sen surfade jag runt lite på bitefight.. Världens bästa online spel. ^^
Å vi snackade en massa skit om allt möjligt.... Pratade även en del om korea och Jongbeum å hans syter Mi-Hee.
Jag har fixat en present till Jongbeum å en till hans mamma och pappa som dom ska få när jag är där. Jag hoppas dom kommer bli glada. ^^
Man vill ju visa lite tacksamhet iaf..! ^^

Jaja, på måndag åker jag.. Jisses va tiden går fort. Wohooo!!! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0