Nu är det nära!

Nu är det torsdag gott folk.. På måndag åker jag... ^^
Hoho, va kul... Har nyss varit på banken å fört över pengar till mitt skandia konto.
Efter det så gick jag till kommun å träffade U-M.. Fick inte mitt underhåll förra månaden så nu är det fixat å sitter på kontot inom snar framtid. ^^
U-M önskade mig lycka till å det tackar jag för... Hon var lite orolig för att jag ska åka ensam, men det kommer gå så bra så. Ingen behöver oroa sig. Jag är en stor flicka nu. ^^

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Å förresten... Mina vänner Emma och Dennis sov hos mig inatt.. Dennis på soffan å Emma med mig i sängen. Hehe.. Har stor säng så det gick fin-fint. ^^

Jag drömde massa mardrömmar inatt. Så Emma fick lite dålig sömn.

Bland annat så drömde jag att jag å Emma var i afrika under ett krig, å hon blev skjuten i magen..
Då när jag drömde det så kramade jag om Emma å sa: "Lämna mig inte, lämna mig inte!" (pratade i sömnen)
Emma svarade shockat: "Men jag är ju här."

Efter det sov jag vidare å rullade runt i sängen.. hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0