I got the flu!

Hej hej gott folk....
Här sitter jag nu å snorar... Har helt plötsligt blivit jätte sjuk.. Har ont i halsen, näsan, huvudet, kroppen, ja, överallt känns det som.
Idag kl 12 ska jag iväg till frissan å klippa mig.. Det känns ju verkligen jätte roligt nu när man mår så här. NOT!
Blev sjuk igår på 20 minuter.. Från att jag mådde prima å kände att allt bara var bäst, till att livet bara var skit..
Har nästan inte sovit nå inatt på grund av hemska mardrömmar och frusna fötter.

Men,men.. så kan det vara..Någon gång måste man ju vara sjuk, så varför inte nu när man för en gångs skull har planer för hela veckan??? *muttrar ilsket*

Nu måste jag göra mig i ordning för att kila iväg.....
Kommer lägga upp nån bild sen på hur jag klippte mig när jag blivit piggare å ser lite fräshare ut..
..så håll utkik.. ^^

Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0