Oväntat Besök

Tjosan-Hejsan

Ikväll kom en gammal vän till mig på besök. Kevin heter han.. ^^
Vi har inte pratats vid på flera flera år.. Så det var trevligt.
Vi snackade lite skit å jag drack kaffe å Kevin saft.. Sen visade jag lite texter jag skrivit och han lät mig lyssna på lite låtar som han gjort.. Och på en av dom sjöng hans flickvän (vars namn jag glömt nu.. haha..). Den låten som hans flickvän sjöng på var faktiskt riktigt bra.. Dom skulle nog kunna göra något stort ihop tror jag med lite övning, ^^

Här är länken till den låten han lät mig höra..
Kew Alex feat. Miracle - The Love We Got

http://www.myspace.com/miraclemusica

Kew har gjort både musik och text... Miracle sjunger. ^^
Den är värd att lyssna på...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0